ניב דור כהן

ניב דור כהן

הדרך הישירה – תרגול ולימוד

היה הייתה פעם דרך צלולה, פשוטה ונגישה לתרגול רוחני וגילוי של חוויית קיום שקטה ומענגת. קראו לה "הדרך הישירה". עיקר התרגול בה התבסס על חקירה לתוך מושג ה"אני". כליה היו: מדיטציה, הבחנה, אי הצמדות והתמסרות. קראו לה גם יוגה. במשך אלפי שנים הדרך הזו היתה שמורה רק למתי מעט יודעי סוד שעשו מאמץ למוצאה. בתקופה המודרנית הנוכחית, בה פורחת ההאתה-יוגה ובה מתרגלים בעיקר דרך הגוף, הסדנה היא הזמנה לתרגול יוגה מסורתי וקדום יותר למי שעבורו.ה הבשילה העת.

על הסדנה: סדנה בת שעה וחצי ובה שני חלקים: חלק ראשון: תרגול מעשי מונחה ובו תרגילים פשוטים לפתיחה והכנת הגוף לישיבה, טכניקות מההאתה והראג'ה יוגה לאיסוף התודעה, והתנסות במדיטציית "הבחנה" (ברוח הדרך הישירה) שתעזור לנו להבחין בין כל מה שחולף לבין מה שנשאר יציב ובלתי משתנה. חלק שני: שיחה ולימוד המבוססים על ציטוטים ומובאות ממורים ומאסטרים שלימדו את הדרך הישירה. את הסדנה יעביר ניב דור כהן, מורה בכיר ליוגה, מכשיר מורים ומייסד בית הספר "יוגודה" בפרדס חנה. תלווה ותתמוך, טלי אוקסנברג, מורה לצ'אקרה יוגה ומייסדת שותפה של בית הספר "יוגודה" בפרדס חנה.

חלק שני: שיחה ולימוד המבוססים על ציטוטים ומובאות ממורים ומאסטרים שלימדו את הדרך הישירה.

את הסדנה יעביר ניב דור כהן, מורה בכיר ליוגה, מכשיר מורים ומייסד בית הספר ""יוגודה"" בפרדס חנה.
תלווה ותתמוך, טלי אוקסנברג, מורה לצ'אקרה יוגה ומייסדת שותפה של בית הספר ""יוגודה"" בפרדס חנה.

ניב דור כהן

מורה בכיר ליוגה, מכשיר מורים ומייסד גישת התרגול "אקא יוגה" ובית הספר "יוגודה" בפרדס חנה. מתרגל ומלמד מעל 20 שנה. בוגר שלושה קורסי מורים והכשרות מקצועיות רבות. בשנים האחרונות מרכז את עיקר פעילותו כמורה בבית הספר "יוגודה" שאותו ייסד בפרדס חנה, בו מתקיימים גם השיעורים השוטפים, הסדנאות וקורסי המורים אותם מעביר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהבחזרה לחנות